Propagační recenze na NET-TV Mozaika EU

Televizní recenze - to je trvalá stránka pro váš výrobek - takový který se dá poštou odeslat do naší redakce - a který my v redakci otestujeme, vyzkoušíme, zhodnotíme a nabídneme našim televizním divákům. Protože ze 70% jsou našimi diváky ženy a mladé dívky (většinou aktivní v oblasti cestování, sportu, stylu, fitness, módy, zdravé stravy, kosmetiky a pod ...), můžeme tak recenzní stránku opakovaně zviditelňovat na našich stránách a skupinách na Facebooku (cca 75 námi správcovaných skupin a stránek s přibližně statisícem reálných českých lidí), na Twitteru, Instagramu a v našich infomailech (cca 100 - 130 tisíc mailových adres diváků, kterým pravidelně posíláme infomaily).

Co se do recenzí hodí a proč neděláme negativní recenze?  Náš záměr je najít věci, služby, novinky .... které dobře vypadají, fungují, či chutnají, jsou kvalitní a dobře vyrobené, či provedené, zdravé a pod ... Proto když náme nejprve napíšete (na mail : produkce@mozaikatv.cz) a nabídnete své služby, výrobky ... do recenze, vyhodnotíme si je (většinou podle vašich www stránek) a buď vám odpovíme ano, nebo ne. Když budeme s recenzemi souhlasit, bude recenze vždy doporučující a pozitivní.

Do recenzí se hodí věci, které nabízíte dlouhodobě a které se dají do redakce poslat poštou. tedy například kosmetika, oblečení, sportovní potřeby, drobnější elektronika, hračky, knihy, potravinové doplňky a trvanlivé potraviny, DVD, potřeby pro cestování, kempování, stanování a celkově dovolenou, dívčí ozdoby, bižuterie a doplňky, nebo šperky pro tanečnice a pod .... speciálnější výrobky, pro různé umělecké činnosti, pro modelky, filmaře, řemesla ....které nejsou běžně v prodeji.

Jak to funguje?

Vy nám napište a nabídněte do recenzí váš výrobek, který vyrábíte, dovážíte, prodáváte - do recenzí se dají dle úvahy dát i některé služby (individuální domluva). Pošlete nám jeho popis, foto, účel, nejlépe odkazem na vaši www stránku, pokud máte. My vám recenzi odsouhlasíme, nebo ne. Pak nám výrobek pošlete do naší redakce (poštou). Většinou se vyplatí udělat recenze na více věcí, na celou aktuální kolekci, nabídku sortimentu - ale není problém dělat recenzi jen na jedinou věc. My výrobek vlastnoručně vyzkoušíme, otestujeme, ochutnáme .... a vytvoříme recenzní stránku - texty, fotky, někdy natočíme i videorecenzi - s odkazy na vaši www stránku a naší specifikací, popisem a doporučením. Za vytvoření a následné šíření stránky si účtujeme symbolický poplatek 300,- Kč/jednu recenzní stránku. Pokud například tedy máte v nové kolekci deset různých modelů plavek, nebo deset druhů zeleninových chipsů, nebo deset kosmetických přípravků pro pleť a pod ... pošlete nám od každého jeden kus (tedy deset výrobků) a po vytvoření recencí, které vám i tak pošleme k náhledu a okomentování (dočištění drobných chybiček například) nám uhradíte fakturu na 10 x 300,- Kč. To je z vaší strany vše a my začneme recenzní stránky s vašimi výrobky a odkazy na vás dlouhodobě propagovat a šířit - dokud sami neřeknete, abychom je smazali, že už nejsou aktuální.  Pište nám na :   produkce@mozaikatv.cz

Naše recenze filmy, divadla, knihy, či různé zajímavé výrobky, nebo služby doporučují, protože redakce získala pocit, že si doporučení zaslouží. Pokud tento pocit nemáme, recenzi vůbec neděláme, firmu odmítneme - to na vysvětlenou, proč na NET-TV Mozaika EU vůbec negativní recenze nejsou.