Televizní video PR rozhovory z akcí i provozoven


     PR rozhovor je formát vaší propagace, který funguje. Je to rozhovor pro televizi, šířený po internetu a na sociálních sítích, který není klasickým reklamním spotem - ty lidé již podvědomě a s odporem ignorují, jako něco, čeho je už prostě okolo nich příliš.

     Rozhovor, to je povídání s ukazováním - toho, co je zajímavé. Lidé nechtějí být klamáni falešnými sliby reklam - chtějí vidět, jak věci skutečně vypadají, kde se vyrábějí, nebo pěstují, nebo prodávají.  Chtějí vidět reálné tváře a lidi, slyšet jejich skutečné životní příběhy a názory.


Někdy není ani tak zapotřebí slov, jako spíš vtipně a lehce něco předvést, tak jako v salonu módní výtvarnice Alice Kurkové v Opavě, kdy dvě mladé dívky zkouší, co vše v salonu najdou - takové video ukáže vše a nedchne další divačky - rádi vám jej u vás natočíme obdobně, ale zároveň vždy originálně, vtipně, lehce - a levně.


    Cena za natočení, výroby, zveřejnění a rozšíření PR videorozhovoru je 4.000,- Kč (+ náklady na dopravu - vlak/bus - pokud jedeme natáčet dál od Prahy). Video je vaším majetkem, dostanete jej ve formátu MPEG-4 1080p HDV.  Délka videa cenu nijak neovlivňuje, někdy je vše řečeno za pět minut, někdy je rozhovor tak zajímavý, že nestačí ani půlhodina. Vždy přitáčíme k rozhovoru samotnému i obrazový materiál, ve kterém například divákovi ukážeme váš obchod, salon, ukázku služeb, nebo použití výrobků, předvedeme šaty, vyzkoušíme sportovní potřeby, pochválíme vaše jídlo například v restauraci, káv v kavárně a pod .... Cenu hradíte po mailové domluvě předem převodem na náš bankovní účet, nebo v hotovosti oproti faktuře na místě v okamžiku natáčení. Vudeo je hotové do jednoho až sedmi dnů po natáčení. Je vaše s veškerými právy k užití, automaticky vám jej také sdílíme na webu TV Mozaika a našich sociálních sítích, stránkách a skupinách (Facebook, Instagram a Twitter).


      Sice již starší video, ale dobře ukazuje, jak je zajímavý PR rozhovor z koňského hřebčína s ukázkami práce s koňmi, s děmi při výcviku - rozhovor s majitelkou působí přirozeně, nenásilně - není to reklama, která něco vnucuje, je to pořad, který probouzí zájem diváků se na místo rozjet, poslat tam děti na tábor, nebo lekce jízd. Natočit se takové video dá i za jeden jediný den, setříhat za cca tři a máte celostátní trvalou reklamu na internetu za cca 4 až 8 tisíc (podle časové náročnosti natáčení a střihu).



Pro jakékoli bližší informace, domluvu, realizaci natáčení, vytvoření náročnější reklamní kampaně a pod ... nás kontaktujte na mailu :

produkce@mozaikatv.cz     nebo na mobilu :  +420 704 154 406 (Jaroslav Polák, producent a ředitel NET-TV Mozaika EU)


Nově již rozhovory natáčí většinou ředitel NET-TV Mozaika EU Jaroslav Polák - s nadhledem, klidem a úsměvem :-)


Módní přehlídka ze svatebního veletrhu - doplněná o rozhovor o autorské firmě předváděných šatů, informacemi o stylu, novinkách, trendu - a to vše na jednom místě, bez jakýchkoli dalších nákladů, za symbolickou cenu - k vaší dlouhodobé a celostátní propagaci. Znáte něco lepšího v době internetového sdílení videí?


Nebojte se vytvořit si video i v době, kdy nemáte přímo sezonu,můžete brát celoročně objednávky - například na tradiční české skleněné vánoční ozdoby se objednávky uzavírají někdy v létě, aby se stihly do vánoc vyrobit!


Z veletrhů je ideální natočit PR rozhovor - zde jste připravení, máte vystavené zboží, umíte předvést služby - a po jeden až čtyři dny neustále opakujete průchozím návštěvníkům ty stejné věty a informace o sobě, své firmě - co to říci jednou do kamery a na mikrofon - a tak to sdělit stovkám, tisícům až desetitisícům internetových diváků?


      S videorozhovory pro internet máme vlastní dvanáctiletou praxi. Se vším vám rádi v příjemné náladě, v klidu poradíme, nabídneme varianty, možnosti. Nic se nemusí točit vcelku, bez pauzy, na jeden záběr - naopak, vše se dá udělat znovu, několikrát, promyslet si, co říkáte, udělat si pauzu a pod ... Nebojte se kamery, je to váš přítel :-)